miércoles, 31 de octubre de 2007

Punt de creu

Ja torno a estar aquí!!! Mentre no em fico al dia, us aniré ensenyant fotos dels treballs tal i com els vagi recopilant.
Avui us ensenyaré fotos d'alguns dels treballs a punt de creu que he fet, també us ensenyaré un pitet que ha fet la meva germana.
Ya vuelvo a estar aquí!!! Mientras no me pongo al día, os iré enseñando fotos de los trabajos tal y como los vaya recopilando.
Hoy os enseñaré fotos de algunos de los trabajos a punto de cruz que he hecho, también os enseñaré un baberito que ha hecho mi hermana.
El pitet dels ossest el vaig fer pel nevot d'una amiga meva, però li va agradar tant, que se'l va voler quedar per quan ella tingués un nen, el segon pitet és un trenet on hi ha ficat el nom a les rodes.
El babero de ositos lo hice para el sobrino de mi amiga Laura, pero le gustó tanto, que se lo ha guardado para cuando ella tenga un niño, el segundo babero es un trenecito donde puse el nombre del niño en las ruedas.



Aquest és el pitet que va fer la meva germana, a que es mono?

Este es el babero que hizo mi hermana, ¿A que es mono?


Aquesta tovallola li vaig regalar a la meva cosina i el seu home el dia de la seva boda, es van casar el dia de Sant Jordi, i que millor que brodar aquesta rosa.

Esta toalla se la regalé a mi prima y a su marido el día de su boda, se casaron el dia de Sant Jordi, y que mejor que bordarles una rosa.

Aquest joc de toballoles les hi vaig regalar al Toni, volia que li fes algo de punt de creu per a ell, i aquest va ser el resultat, el disseny no es molt complicat, però de punts en te moltíssims.

Este juego de toallas se las regalé a Toni, quería que le hiciese algo a punto de cruz para él, y este fué el resultado, el diseño no es muy complicado, pero de puntos tiene muchos.

lunes, 29 de octubre de 2007

Moltes gràcies!!!!!

Fa estona que estic pensant quina serà la foto que obrirà aquest blog, i ja la tinc decidida.

Aquesta publicació em servirà també per tonar-los-hi a donar les gràcies pel gest que van tenir.

El passat 26 de maig em vaig casar, i les noies del grup quilts a go go, em van regalar aquesta manteta, es moníssima, super gustosa i n'estic encantada (ara està esperant en una capseta a arribar al pis nou). Dons això noies, MOLTES GRÀCIES!!!


Hace rato que estoy pensando qual seria la foto que abriria este blog, y ya ya tengo decidida.


Esta publicación me servirá para poder volver a darles las gracias, por el super gesto que tuvieron.


El pasado 26 de mayo me casé, y las chicas del grupo quilts a go go, me regalaron esta mantita, es monísima, super gustosa y estoy con ella encantada (ahora está esperando en una cajita a llegar al piso nuevo). Lo dicho chicas, MUCHAS GRACIAS!!!!


Aprofito per publicar aquesta foto, que també fa referència al conjunt boda-manualitats.


Doncs això que no volia cap tipus de decoració al cotxe que vam portar el dia de la boda, així doncs, la meva familia al sortir de la esglèsia m'havia preparat aquesta sorpresa.




Aprovecho para publicar esta foto, que también hace referéncia al conjunto boda-manualidades.


Pues esto que no quería ningún tipo de decoración en el coche que llevamos el día de la boda, pero al salir de la iglesia me habian preparado esta sorpresa.


La idea va ser de la meva germana, el cartell el va fer la meva padrineta, la técnica és l'aplicació amb festó, i la parelleta la va fer la meva mare de soltera, son una parelleta de catalanets. A que son divertits?


La idea fue de mi hermana, el cartel lo hizo mi madrina, con la técnica de aplicación festoneada y la parejita la hizo mi madre de soltera, son una parejita de catalanes. ¿A que son divertidos?

Tret de sortida

Avui comença una nova aventura.

En aquest blog, aniré ensenyant els meus projectes manuals i altres cosetes que consideri interessants.

No se com m'anirà, dessitjo ser constant i que no em resulti gaire difícil.

Així doncs, no em vull entretindre més.

Tres, dos, un,
COMENCEM!!!!


Hoy empieza una nueva aventura.

En este blog, iré enseñando mis proyectos manuales y otras cositas que considere interesantes.

No se como me irá, espero ser constante y que no me resulte muy difícil.

No me quiero entretener más.

Tres, dos, uno, EMPEZAMOS!!!!