miércoles, 23 de marzo de 2011

La vida "Sin Sin" o "Sense Sense"

Dedico aquesta nova entrada a presentar-vos el nou bloc que poc a poc anirem donant forma.


El títol ho diu tot LA VIDA "SIN SIN" O "SENSE SENSE". Com moltes de vosaltres ja sabeu el meu petit és intolerant al gluten i a la lactosa, i clar, aquestes intoleràncies comporten alguna que altra dificultat, així doncs, les coses que anem aprenent i anem trobant les publicarem en el nou bloc.


El nom ve, a que quan tinc que fer alguna cosa, com les galetes, o un pastís sempre dic a la gent, teniu en compte que és "sin sin", i ara el nen de la meva cosina ja pregunta això és "Sin Sin?"


Esperem poder ser d'utilitat algun dia amb les nostres experiències!!!


Dedico esta nueva entrada a presentaros el nuevo bloc al que poco a poco iremos dando forma.


El título lo dice todo LA VIDA "SIN SIN " O "SENSE SENSE". Como muchas de vosotras ya sabéis, mi pequeño es intolerante al gluten y a la lactosa, y claro, estas intolerancias comportan alguna que otra dificultad, así pues, las cosa que vayamos aprendiendo y vayamos encontrando las publicaremos en el nuevo bloc.


El nombre viene a que cuando tengo que hacer alguna cosa, como galletas o un pastel, siempre digo que tengan en cuenta que es "sin sin", y ahora el hijo de mi p rima ya pregunta ¿esto es "Sin Sin"?


Esperamos poder ser de utilidad algún día con todas nuestras experiencias!!!

miércoles, 9 de marzo de 2011

Pero si soy yo!

Aquesta va ser la reacció de l'Albert quan va veure el seu pastís d'aniversari! Menys mal que es va reconeixer :-)

Aquest cap de setmana hem anat a esquiar a Andorra i hem aprofitat per celebrar el cumple de l'Albert. Volia fer-li alguna cosa diferent, i sent que el seu avatar és aquest...:

així que vaig enganyar a la Maria per a que m'ajudes... al final desprès de que la lies varies vegades va haver de fer-lo quasi tot ella! (es veu que no tenia el dia amb el tema de controlar la temperatura de les coses...xDDD). I aquest va ser el resultat:

Espero que us hagi agradat!

Esta fue la reacción de Albert cuando vio su pastel de cumpleaños! Menos mal que se reconoció  :-)

Este fin de semana hemos ido a esquiar a Andorra y hemos aprovechado para celebrar el cumple de Albert. Queria hacerle alguna cosa diferente, y siendo que su avatar era un dibujo... (ver más arriba). Así que engañe a Maria para que me ayudase... al final después de que la liase varias veces lo tuvo que hacer casi todo ella!! (se ve que no tenia el dia con el tema de controlar la temperatura de las cosas...xDDD). Y este fue el resultado (ver foto más arriba).

Espero que os haya gustado!

lunes, 7 de marzo de 2011

Curry curry que te pillo

Mai us he parlat d'aquest bloc... i no entenc per què!

L'Arantxa és qui dirigeix el bloc "Curry curry que te pillo" i la veritat es que hem de dir-li GRÀCIES per posar-nos tota aquesta informació i mostrar-nos una mica més d'aprop tants llocs desconeguts al menys per a mí!


Si us agrada la cuina, o si us agrada menjar no podeu deixar de visitar-lo! I a més a més si us ha agradat el bloc, voteu-lo! ja que ara està participant a "Gastroblogs". Heu de donar-li a la imatge i buscar el bloc :-)



Nunca os he hablado de este blog... y no entiendo porque!

Arantxa es quien dirige el blog "Curry curry que te pillo" y la verdad es que hay que decirle GRACIAS por ponernos toda esa información y mostrarnos un poquito más de cerca tantos sitios desconicidos al menos para mí!

Si os gusta la cocina, o os gusta comer no podeis dejar de vivistarlo! Y además si os ha gustado el blog, votadle! ya que ahora está participando en "Gastroblogs". Hay que darle a la imagen y buscar el blog :-)