miércoles, 31 de octubre de 2007

Punt de creu

Ja torno a estar aquí!!! Mentre no em fico al dia, us aniré ensenyant fotos dels treballs tal i com els vagi recopilant.
Avui us ensenyaré fotos d'alguns dels treballs a punt de creu que he fet, també us ensenyaré un pitet que ha fet la meva germana.
Ya vuelvo a estar aquí!!! Mientras no me pongo al día, os iré enseñando fotos de los trabajos tal y como los vaya recopilando.
Hoy os enseñaré fotos de algunos de los trabajos a punto de cruz que he hecho, también os enseñaré un baberito que ha hecho mi hermana.
El pitet dels ossest el vaig fer pel nevot d'una amiga meva, però li va agradar tant, que se'l va voler quedar per quan ella tingués un nen, el segon pitet és un trenet on hi ha ficat el nom a les rodes.
El babero de ositos lo hice para el sobrino de mi amiga Laura, pero le gustó tanto, que se lo ha guardado para cuando ella tenga un niño, el segundo babero es un trenecito donde puse el nombre del niño en las ruedas.



Aquest és el pitet que va fer la meva germana, a que es mono?

Este es el babero que hizo mi hermana, ¿A que es mono?


Aquesta tovallola li vaig regalar a la meva cosina i el seu home el dia de la seva boda, es van casar el dia de Sant Jordi, i que millor que brodar aquesta rosa.

Esta toalla se la regalé a mi prima y a su marido el día de su boda, se casaron el dia de Sant Jordi, y que mejor que bordarles una rosa.

Aquest joc de toballoles les hi vaig regalar al Toni, volia que li fes algo de punt de creu per a ell, i aquest va ser el resultat, el disseny no es molt complicat, però de punts en te moltíssims.

Este juego de toallas se las regalé a Toni, quería que le hiciese algo a punto de cruz para él, y este fué el resultado, el diseño no es muy complicado, pero de puntos tiene muchos.

2 comentarios:

  1. Pero mira que eres curranta!!! ya tengo ganas de ver que otras cositas tienes. Bienvenida a este rincon de internet donde somos tantas y disfrutamos tanto.

    ResponderEliminar
  2. No sabia que también le dabas caña al punto de cruz jajaja, los baberos estan muy graciosos.
    Y las toallas me gustan mucho también sobre todo las de Toni.
    Kisses

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)