miércoles, 5 de diciembre de 2007

Samarretes dofíns

Una de les coses que queda més graciosa amb aplicacions son les samarretes, en tinc més de fetes, però tinc que buscar les fotos.

Aquestes les vaig fer als nebots fa poquet, ja que era l'aniversari d'un i el sant de l'altre, el gran em va demanar que li fes un dofí a una samarreta, i realment em va costar trobar-ne un per poder aplicar, però finalment aquest ha estat el resultat.


Una de las cosas que queda más graciosa con aplicaciones son las camisetas, tengo más de hechas, pero tengo que buscar las fotos.


Estas las hice para mis sobrinos hace poco, ya que era el cumpleaños de uno y el santo del otro, el grande me pidió que le hiciese un delfín a la camiseta, y realmente me costó encontar uno para poder aplicar, pero finalmente este ha sido el resultado.


3 comentarios:

  1. T'han quedat molt xules! ara vigila que no li doni per demanar-te més samarretes per tenir tot el zoo! :-)

    ResponderEliminar
  2. Hola pensaves que no et seguia? Jo ho espio tot!!! Tan quedat molt mones les samarretes....
    Ja veig que no pares i ara amb la nova machine...seras imparable.

    ResponderEliminar
  3. Pero que tiaza estás hecha!!! Ese del fin está genial.

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)