miércoles, 16 de julio de 2008

BATEIG ADRIÀ


Aquest dissabte es celebrarà el bateig de l'Adrià.

Així que a casa ens hem ficat mans a l'obra, i tant jo com la meva mare ens hem ficat a treballar per a l'ocasió.

La mama li ha fet un conjunt força simpàtic, ja veieu que semblarà tot un homenet, i jo, per la meva part, li he ficat una aplicació a una samarreta, ja veieu que el disseny ha estat molt sencill, però es que encara que no ho sembli, la samarreta es molt petita!!!



Este sábado se celebrará el bautizo de Adrià.

Así que en casa nos hemos puesto manos a la obra, y tanto yo como mi madre nos hemos puesto a trabajar para la ocasión.

Mi madre le ha hecho un conjunto muy simpático, ya veis que parecerá todo un hombrecito, y yo, por mi parte, le he aplicado una camiseta, ya veis que el diseño ha sido muy sencillo, pero es que aún que no lo parezca, la camiseta es muy pequeña!!!

1 comentario:

  1. Anirà molt mudat l'Adrià amb aquesta tieta i aquesta padrina tant treballadores.
    Petons.

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)