domingo, 8 de febrero de 2009

TEMES PENDENTS III: PESSEBRE


Com ja heu vist en els posts anteriors, m'estic ficant al dia ensenyant-vos els meus treballs.
Aquests pessebres els hi vaig regalar a ma mare i a la meva sogra.
Son un disseny de Art to heart que a mi personalment m'encanta i a elles sembla que tambe.


Como ya habeis visto en los posts anteriores, me estoy poniendo al dia enseñandoos mis trabajos.
Este pesebre se lo regale a mi madre y a mi suegra.
Son un diseño de Art to Heart que a mi personalmente me encanta y a ellas parece que tambien.

3 comentarios:

  1. Y a mí tambien!!! Me encanta, es una maravilla y te ha quedado perfecto!!
    Besos

    ResponderEliminar
  2. M'encanta aquest model. Jo el vaig fer l'any passat però vaig acolxar lo just. Veig que tú t'hi has lluit més.
    Petons.

    ResponderEliminar
  3. Son molt bonics, felicitats, segur que la mare i la sogra els hi va agradar.
    Tinc una invitació al meu blog per tu.
    Petons

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)