domingo, 10 de mayo de 2009

SCRAP: LO primaveral

Hola!

com alguns ja sabeu la Maria té una germana, i, aquesta sóc jo!

Fa una temporada que em dedico a fer coses d'scrap, però, al no fer massa cosa la Maria em deixa possar-ho en el seu bloc!

Aquí us deixo una pàgina que vam fer a la comunitat de Kits de Somni seguint un tutorial de la Marcela.

Noies, gràcies a totes per la bona estona que vam passar ahir nit!

Aquesta pàgina havia de ser primaveral, i, crec que el resultat es força encertat.

¡Hola!

como algunos ya sabeis Maria tiene una hermana, y, esa soy yo!

Hace una temporada que me dedico a hacer cosas de scrap, pero, al no hacer muchas cosas Maria me deja ponerlo en su blog!

Aquí os dejo una página que hicimos en la comunidad de Kits de Somni siguiendo un tutorial de Marcela.

Chicas, ¡gracias a todas por el buen rato que pasamos ayer noche!

pd: Esta página tenía que ser primaveral, y, creo que el resultado está acertado.

9 comentarios:

  1. Guapíssim!!!!, Se us felicita!.
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Wow Alba! Te ha quedado súper chula! Me encanta el marco!

    ResponderEliminar
  3. Que chulo te ha quedado al final alba me encanta

    ResponderEliminar
  4. Haces unos bonitos trabajos de scrap, y sí, te ha quedado muy primaveral :) Un besín!

    ResponderEliminar
  5. Xulíssim i molt primaveral!Felicitats Alba!
    Laura

    ResponderEliminar
  6. Ei nena... aquest si que em triomfa!!! Ja m'explicaras com l'has fet...

    ResponderEliminar
  7. Oseasé !!! que este es el famoso árbol ... ay caray !!! ;)

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)