jueves, 9 de diciembre de 2010

Preparant els Nadals

I com cada any ens toca preparar cosetes de Nadal!! però com jo massa temps no tinc, per no carregar a l'Alba amb la feinada d'actualitzar el blog (ara tampoc és que li sobri el temps) doncs apa, almenys l'aparença es Nadalenca total!!!
Un petonàs a totes!!!
Como cada año nos toca preparar cositas de Navidad!!! pero como yo mucho tiempo no tengo, para no cargar a Alba con todo el trabaja de actualizar el blog (ahora tampoco es que le sobre el tiempo) pues ala, por lo menos la apariencia es Navideña total!
Un besazo a todas!!!

4 comentarios:

  1. Hola Maria, jo no vec res nadalenc ni res!!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Ostres no em diguis que no veus res!!

    Jo si que veig uns arbres i unes tires rosa a topets!!

    Noies alguna més no ho veu?? ho tornaré a fer!!!

    Gràcies Pili!!!

    ResponderEliminar
  3. Maria quin munt de temps! l'Anna de PiD em va dir que hi anaves algun dissabte a la tarda! A veure si em puc passar algun dia d'aquests i finalment ens coneixem! Petons i bones festes!
    Laura

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)