miércoles, 23 de marzo de 2011

La vida "Sin Sin" o "Sense Sense"

Dedico aquesta nova entrada a presentar-vos el nou bloc que poc a poc anirem donant forma.


El títol ho diu tot LA VIDA "SIN SIN" O "SENSE SENSE". Com moltes de vosaltres ja sabeu el meu petit és intolerant al gluten i a la lactosa, i clar, aquestes intoleràncies comporten alguna que altra dificultat, així doncs, les coses que anem aprenent i anem trobant les publicarem en el nou bloc.


El nom ve, a que quan tinc que fer alguna cosa, com les galetes, o un pastís sempre dic a la gent, teniu en compte que és "sin sin", i ara el nen de la meva cosina ja pregunta això és "Sin Sin?"


Esperem poder ser d'utilitat algun dia amb les nostres experiències!!!


Dedico esta nueva entrada a presentaros el nuevo bloc al que poco a poco iremos dando forma.


El título lo dice todo LA VIDA "SIN SIN " O "SENSE SENSE". Como muchas de vosotras ya sabéis, mi pequeño es intolerante al gluten y a la lactosa, y claro, estas intolerancias comportan alguna que otra dificultad, así pues, las cosa que vayamos aprendiendo y vayamos encontrando las publicaremos en el nuevo bloc.


El nombre viene a que cuando tengo que hacer alguna cosa, como galletas o un pastel, siempre digo que tengan en cuenta que es "sin sin", y ahora el hijo de mi p rima ya pregunta ¿esto es "Sin Sin"?


Esperamos poder ser de utilidad algún día con todas nuestras experiencias!!!

5 comentarios:

  1. Genial!! Jo també sóc una "sin sin" així que m'ajudarà molt!
    Sílvia

    ResponderEliminar
  2. Sii?? sense gluten i sense lactosa?? ostres casi m'ajudaras més tu a mi que el que et pugui ajudar jo a tu!!! Nosaltres ara estem amb la batalla del pa, com ho fas tu?? Un petonàs!

    ResponderEliminar
  3. Me parece muy buena idea y seguro que a la gente le parece muy útil.

    ResponderEliminar
  4. Una muy buena idea para un bloc, además la gente aprenderá y vosotras también! Ya nos informaréis de cuando está en marcha!

    Saludines

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)