viernes, 22 de abril de 2011

Lily Pad + Penny Black

Hola a tothom!

torno a ser aquí per ensenyar-vos una altra targeta (es nota que són més petites i per tant em resulten més fàcils de fer... xD). Aquest cop per participar en el concurs de Lily Pad Cards on hem de fer una targeta seguint el següent sketch:
I utilitzar com a imatge principal un segell de Penny Black. Jo he fet servir un segell de la col·lecció "Betsy Bluebell".
Espero que la meva interpretació us hagi agradat, i ja sabeu, animeu-vos a participar que hi ha premi! Aneu a la pàgina de Lily Pad Cards per veure'n les bases.

Hola a todos!

vuelvo a estar aquí para enseñaros otra tarjeta (se nota que son más pequeñas y por lo tanto me resultan más fáciles de hacer... xD). Esta vez para participar en el concurso de Lily Pad Cards donde debemos hacer una tarjeta siguiendo el sketch que nos proponen. Y utilizar como imagen principal un sello de Penny Black. Yo he usado un sello de la colección "Betsy Bluebell".

Espero que mi interpretación os haya gustado, y ya sabeis, aniramos a participar que hay premio! Pasaros por la página de Lily Pad Cards para ver las bases.

Hello everybody!

I'm here again to show you another card (they are smaller, so it's easier for me to do them... xD). This time I want to participate on the Lily Pad Cards challenge where we must do a card based on a sketch. And we must use a stamp from Penny Black as the main image. I've used a stamp of the "Betsy Bluebell" collection.

I hope you will like my card, and I hope you will participate too because it has a prize! Go to the Lily Pad Cards blog to see how it works.

6 comentarios:

  1. te ha quedado genial, me gusta como queda la cinta con el tag.

    ResponderEliminar
  2. Me gusta mucho la tarjeta que has preparado!! Mucha suerte en el concurso! :)

    ResponderEliminar
  3. me encanta te ha quedado genial =P

    ResponderEliminar
  4. Really charming image...love your card design! Thanks for playing with us at Lily Pad Cards!
    blessings~

    ResponderEliminar
  5. Molt xula!! que tinguis sort.
    Petons

    ResponderEliminar
  6. És molt xula!! I el segell m'encanta! Sort!
    Sílvia

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)