miércoles, 4 de mayo de 2011

La Mona

Hola a tots!

avui sóc aquí per dir-vos que al bloc de "Maria Sin Sin" trobareu la súper mona que vaig fer-li a l'Ïu!!!!

li va costar una mica de reconèixer que era, pero vaja... al final se la mirava i deia "puuuuu" :-)

Poc a poc vaig practicant, i segur que la propera em queda millor! Per anar obrint la gana us posso aquí la foto del mini-winnie (si si, jo sempre li posso el nom, per a que sàpiga que és seva!!)

Hola a todos!

avui estoy aquí para deciros que en el blog de "Maria Sin Sin" encontrareis la super mona que le hice a Ïu!!!!

le costó un poco reconocer que era, pero vaya... al final se la miraba y decía "puuuuu" :-)

Poco a poco voy practicando, y seguro que la próxima me queda mejor! Para ir abriendo boca os pongo aquí la foto del mini-winnie (si si, yo siempre le pongo el nombre, para que sepa que es suya!!)

2 comentarios:

  1. Me encanta y que monisimas las letras iu por dios

    ResponderEliminar
  2. wowwwwwwwww que monada, me encanta, que super tieta le ha tocado al IU.
    Yo tb quiero una ;)

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)